reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Winterová

Eva Winterová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som matka. herečka. umelec-aj keď len dušou. som sama uprostred ľudí. občas. som patetická,občas podľahnem sentimentu a tiež robím veľa chýb. z mnohých som sa však už poučila. som tu,v tejto chvíli, o ktorej viem, že sa už nezopakuje.. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenápracovné nasadenierodinná idylkaherecké výstupyniečo o niečom

reklama

niečo o niečom

odchody

Eva Winterová

odchody

Ťažký týždeň. Pre mnoho ľudí. Pomaly strácam blízkych môjmu srdcu. Najlepšia priateľka a vlastný brat mi na rok len tak zmiznú a ja teraz trošku sebecky myslím na seba. Osobám , ktorým veľmi dôverujem, už roky sa im zverujem a ktorí poznajú moje trápenia. A trošku im aj závidím, že možno priskoro som stratila túto príležitosť, ktorú oni teraz využijú. Teda dúfam.

  • 3. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 844x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu